• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hawk100

Rolex
Även idag blev det sandstrand för WT:n.....
4AE82526-BD8B-47E7-B94F-E3D04B660ADF.jpeg
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
20 var det länge sedan jag såg någon gå för.
Tror tyvärr det är svårt att få mer än max 17 även om den är mycket fint skick....
Det har du säkert rätt i. Tänkte nog egentligen på annonspriser mer än vad de faktiskt säljs för. Men okej. Mellan 12 och 17. Den svarta som ligger på säljes nu värkar dock gå trögt för 12...
 

Hawk100

Rolex

Dedj

Omega
2-Faktor
Rätt ny o fräsch, men ingen länk. Jag skulle tippa att 15 kan vara ett lämpligt annonspris.....
Trist förstås att den ligger så långt under ursprungspris, men så ser nog marknaden ut tror jag.

Ja den är i ett väldigt fint skick. Synd bara att de tappar så mycket i värde från ursprungspriset, över 50%.
Tänker att jag bumpar till 17. Tycker personligen det är ett kanonpris för rätt köpare, speciellt med tanke på skicket :)
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Ja den är i ett väldigt fint skick. Synd bara att de tappar så mycket i värde från ursprungspriset, över 50%.
Tänker att jag bumpar till 17. Tycker personligen det är ett kanonpris för rätt köpare, speciellt med tanke på skicket :)
Jag hade nog haft den ute iallafall en vecka för 17. Se om rätt köpare dyker upp :)

Lycka till med försäljningen. Och det blir väl en ny Sjöö sen tar jag för givet ;)
 
Topp