• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
CB5C3EBB-2C80-475F-AD85-952DEE7317D6.jpeg
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Jag la ut en liten blänkare förra veckan för att eventuellt sälja min wt41. Passade då på att mäta gången ordentligt. Såg att den gick fort, trots nytt verk på garantin i vintras.

Jag mejlade Sjöö Sandström och som boende i Stockholm kunde jag lämna in klockan direkt. Efter bara ett par dagar hade de hunnit rucka klockan och jag hämtade ut den idag. Som plåster på "såren" för att jag fått komma tillbaka med klockan för fix efter urverksbyte fick jag ett originalarmband av Felix.

Alla klocktillverkare, fan alla företag egentligen, borde se och lära hur man får lojala kunder. Här säljs ingen klocka (förrän Worldtimern kommer med grå meteorittavla iallafall).

Tack @Sjöö Sandström
20210929_190141.jpg
 

ClownenJac

Panerai
Jag la ut en liten blänkare förra veckan för att eventuellt sälja min wt41. Passade då på att mäta gången ordentligt. Såg att den gick fort, trots nytt verk på garantin i vintras.

Jag mejlade Sjöö Sandström och som boende i Stockholm kunde jag lämna in klockan direkt. Efter bara ett par dagar hade de hunnit rucka klockan och jag hämtade ut den idag. Som plåster på "såren" för att jag fått komma tillbaka med klockan för fix efter urverksbyte fick jag ett originalarmband av Felix.

Alla klocktillverkare, fan alla företag egentligen, borde se och lära hur man får lojala kunder. Här säljs ingen klocka (förrän Worldtimern kommer med grå meteorittavla iallafall).

Tack @Sjöö Sandström
20210929_190141.jpg
Snyggt! Kan du lägga upp lite mer bilder från olika vinklar på armbandet?
 
Jag la ut en liten blänkare förra veckan för att eventuellt sälja min wt41. Passade då på att mäta gången ordentligt. Såg att den gick fort, trots nytt verk på garantin i vintras.

Jag mejlade Sjöö Sandström och som boende i Stockholm kunde jag lämna in klockan direkt. Efter bara ett par dagar hade de hunnit rucka klockan och jag hämtade ut den idag. Som plåster på "såren" för att jag fått komma tillbaka med klockan för fix efter urverksbyte fick jag ett originalarmband av Felix.

Alla klocktillverkare, fan alla företag egentligen, borde se och lära hur man får lojala kunder. Här säljs ingen klocka (förrän Worldtimern kommer med grå meteorittavla iallafall).

Tack @Sjöö Sandström
20210929_190141.jpg
Tack själv :) Kul att du blev nöjd!
 
Topp