• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Höll på att missa veckans höjdpunkt på, härlig Sjöö Sandström Söndag på er #sjöösandströmsöndag
863B7CFD-5E40-49E1-9C34-3DFF18F22089.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Underbara tavlor. Har försökt hitta en tavla i ett halvår nu. Inte en enda oavsett färg som kommit ut till försäljning någonstans. Så det är guld du sitter på 🦄

Vet inte om någon har köpt den, men Magnussons i Göteborg hade en extra orange tavla tidigare men det var ett tag sen nu och har tipsat i tråden om det tidigare. Du kan även köpa svart, vit och silver från Sjöö&Sandström själva.
 

Nicketon

Omega
Vet inte om någon har köpt den, men Magnussons i Göteborg hade en extra orange tavla tidigare men det var ett tag sen nu och har tipsat i tråden om det tidigare. Du kan även köpa svart, vit och silver från Sjöö&Sandström själva.
Jag kontaktade dem efter ditt tips tidigare i somras men de hade inga...😢 Min jakt sträcker sig till antingen en gul, ljusblå, isblå och orange.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Kul att du frågade! Nu fick jag anledning att ta en handledsbild på min.

Jag har inte fått länken att passa så bra på mig. Antingen blir den för kort eller för lång. Skulle behöva ha en halv länkbit för att få det riktigt bra. Kanske någon som har en liggandes? Eller något passande armband i 26mm? Tacksam för tips och idéer!

IMG_5566.jpg
Riktigt sugen på en quattro 🙈
 
Topp