• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patron Ur.

aljung

Panerai
2-Faktor
Sålt en Tärnan Oceanographer, snabb betalning och väldigt trevlig köpare. Mycket bra att göra affärer med :)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Fick precis hem lite verktyg köpta av herrn.
Perfekt kontakt, leverans.
Tack så mycket, Jens
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Också köpt ett mesh. Trevlig kille som ger snabba svar på frågor och erbjuder returrätt om man inte är nöjd. Rekommenderas!
 

Carlton

Cartier
Köpte ett bandverktyg och det gick väldigt smidigt. Ruskigt snabb leverans och god kontakt under hela köpprocessen. Goodguy helt klart.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
En riktig goodguy! Trevlig och erbjuder ångerrätt. Tog tid för posten att leverera, denna goodguy erbjöd sig att lämna tillbaka pengarna!




Skickas från min iPhone 9 via Tapatalk
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt verktyg av sjöösandström och det var en smidig och snabb historia. Nöjd är jag också. Good guy!
 

Adam-g

Breitling
Fick hem mitt armband i rocka idag, väldigt nöjd.
Bra på att svara på meddelanden, jag har absolut ingenting att anmärka på.
 

card

Panerai
2-Faktor
Har köpt ett stingrocka-band och verktyg av SjööSandström. Smidig och bra affär med snabb leverans!
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Köpt läderband från SjööSandström. Skickades på fredagen, levererades på måndagen. Riktigt bra.
 

Belic

Cartier
Köpte på distans av herr Sjöösandström och kunde inte vara mer nöjd! Snabb och smidig kommunikation på söndagskvällen. Swishade måndag morgon och fick en timme senare en bild på paketet när det låg på postvågen.

Tisdag lunch var paketet framme och första intrycket var att paketeringen var grym! Både bra ytterkartong samt bubbelplast.

Inuti kom min GMT precis som beskrivet!

Allt som allt kan man inte önska en bättre säljare, bra och trevlig kommunikation, snabb och säker leverans samt ett grymt objekt! 100% Good guy.
 
Topp