• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Royal Steel Chrono

Pris
14000
Returpolicy
24h om något inte stämmer med beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
*bump* sänkt priset till 14 kakor.

Hej,
Är lite sugen på att prova något nytt varför jag provar intresset för min Sjöö Sandström Royal Steel Chronograph 42 mm.

Kommer med box, cert och blått SS-band + brunt Hirsch. :)
Bor i Stockholm, vill helst köra face to face.

Jag har köpt den beggad på Kaplans.
Jag har under feb 2017 tappat den i badrumsgolvet vilket resulterade i försäkringsärende och helgenomgång.
Ny krona, polering, tryckknappar, genomgång av urverk och nytt glas. Nya visare och tavla, vitt och roséguld. Specifikation och kvitto på arbetet kommer med vid köp.
Det som kvarstår är att en nagg i boetten ungefär kl 8. Iom boettens fasade utformning syns detta dock ej nämnvärt, men skadan finns givetvis där.
I övrigt är den i fint skick. Lite repor och en nagg vid bandhornen från byte av band.

I samband med reparationen fick jag den värderad till 19 tkr med turkos tavla och visare. Köpte i samband med detta roseguld-visare och vit tavla, så borde adderas någon tusing. (Har de gamla kvar och kommer med.)
Tänker därmed att detta är ett rimligt klocksnack-pris.

Intresserad av byten upp till cirka 10 tkr över värdet på min. Kanske en Omega, Breitling, Tudor, Longines eller något annat automatiskt?
Dock inget vintage. Hör gärna av er vid intresse.
 

Bilagor

  • DFA2F526-2188-4D13-A582-732091127483.jpeg
    DFA2F526-2188-4D13-A582-732091127483.jpeg
    121.3 KB · Visningar: 9
Senast ändrad:
Topp