• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjö Sandström satsar

M021

Rolex
2-Faktor
Sjö sandström satsar, nyfiken på modellen även om Passat diskussionen trubbat av diskussionen en aning..! Någon som har inside info på klockan?
3XfdtYF.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den nya websidan känns ju också som ett lyft jämfört med deras gamla. De verkar ha rensat lite i modellprogrammet också. Positivt!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ingen aning. De har varit som musslor runt detta. Blir spännande. :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
När vi var där i höstas på event avslöjades ju dessutom att de kommer förse sina klockor med nytt urverk som skulle ta dem till nya höjder...
 

M021

Rolex
2-Faktor
Kul att det engagerar klocksverige (hävdar därmed att 14 svar på Ks är statistiskt representativt), hoppas verkligen dom lyckas ta sig till nya höjder, personligen har jag saknat "D:t". Fina klockor men vi får hoppas på bingo!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att det engagerar klocksverige (hävdar därmed att 14 svar på Ks är statistiskt representativt), hoppas verkligen dom lyckas ta sig till nya höjder, personligen har jag saknat "D:t". Fina klockor men vi får hoppas på bingo!


Både Landsort och Skydivern är ju coola klockor med D:t IMO (även om jag personligen inte är ngt fan av just Landsort). Jag har själv en Royal Steel Chrono som jag iofs inte har några direkta invändningar mot, mycket trevlig och välbyggd klocka, annat än att jag kan uppleva den som lite blodfattig. Men snygg är den…



Ser fram emot att se vad det är för nytt de kokat ihop… ;)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Mycket spännande! Jag går fortfarande i tankarna om att köpa mig en Landsort igen.
 

fredtiger

Cartier
Har gillat SS sedan pappa stolt visade upp sin nyinköpta Chronolink i mitten av 90-talet (nr131). Idag är det jag som äger denna klocka och jag älskar den. Har aldrig riktigt fastnat för några av deras andra modeller, men tycker likväl att det finns en del intressanta modeller. Inte minst står deras design för något eget. Det är kul. Blir spännande att följa framöver!
 

joh.jonsson

Panerai
Kul att höra då det diskuterades dåliga siffror här för ett tag sen, väntar spänt och hoppas på något tooligt =)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Det lär bli en ny chronolink. Den förra är tagen ur produktion. Det kommer en ny och större chronolink.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Kul att höra då det diskuterades dåliga siffror här för ett tag sen, väntar spänt och hoppas på något tooligt =)

Tänkte samma sak, hoppas det betyder att siffrorna är svarta och inte röda! Ska bli väldigt spännande att se hur som helst!

Det lär bli en ny chronolink. Den förra är tagen ur produktion. Det kommer en ny och större chronolink.

Eventuellt, men nog förväntar sig alla mer så då borde de komma med något mer än så! Jag förväntar mig något som kommer sätta Rolex m.fl. i knipa :D
 
Topp