• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

sjodan

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Köpte en klocka av Dan. Han skickade den tom _innan_jag swishat. Klockan är precis som beskriven.
Jag gör gärna affärer med Dan igen.
 

Orlok

Omega
2-Faktor
Stämmer in i kören - sjodan är en bra pojk.
Köpte en Seiko och det var inte lång stund från det att jag betalt tills den låg och väntade hos postens ombud för vidare transport. Bra beskrivning av klockan och bra kommunikation. Att klockan dessutom var fantastiskt skick, och priset rimligt, gör ju inte saken sämre.
:D
 

OscRog

Breitling
Köpt en Omega av Dan, kan inte annat än rekommendera att göra affärer med honom. Allt enligt förväntningarna och väldigt mån om att jag skulle vara nöjd. Tummen upp!
 

robyl

Omega
Köpte en klocka av Dan. Stämde väl in på beskrivningen, bra kommunikation och oerhörd snabb leverans. Är jättenöjd med köpet :)
 

Tellus8

Omega
Köpte en Explorer II av Dan. F2f i Stockholm och en mycket trevlig affär. Smidig kommunikation under en lite långdragen affär från min sida då jag inte hade vägarna förbi sthlm förrän några veckor efter första kontrakt*. Men med handpenning så höll Dan klockan åt mig.
Pålitlig och trevlig och verkligen good guy!

*Edit: kontakt
 
Senast ändrad:

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt Breitling till @sjodan och har bara gott att säga. Mycket smidig att göra affärer med. 100% GG
 
Topp