• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

^<Skäggtråd>^ Vilken skäggtyp ligger du inne med för tillfället? >>>

Chuck

Patek
2-Faktor
448f02b7032d74e1c929cf0f3cfcff06.jpg



Anchor är min närmaste typ just nu. Behöver få till det mer på kinderna dock. Vilken typ är du eller är närmast?
 

Hugii

Audemars
jag är den håriga skäggtypen :)


BTW så röstar jag för att utesluta bilden som kallas för "Federation Standard".. ser inget skägg :)
 

Apansson

Torpare
~3dagarsstubb som sedan rakas rent för att återgå till 3dagarsstubb. Brukar helt enkelt raka mig två gånger i veckan ungefär.
 

Apansson

Torpare
Trodde du va en fjunis apan!
När kommer du ner och våldgästar mig och Uggla i gbg då?

Njäeh, skulle kanske inte kunna dra årets skäggväxt, men kan få duglig stubb iaf för att inte se ut som en pojkvasker till 100%.
Hmm, det var snack om denna helg om det blir fest på gång? Kan styras i sådana fall, jag tror jag har tid.
 

hollow123

Rolex
Njäeh, skulle kanske inte kunna dra årets skäggväxt, men kan få duglig stubb iaf för att inte se ut som en pojkvasker till 100%.
Hmm, det var snack om denna helg om det blir fest på gång? Kan styras i sådana fall, jag tror jag har tid.

Denna helg är nog lite dum. Kalas för mig, men nästa bör gå att ordna. Slonka iväg ett PM vettja
 
Topp