• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skänka till välgörenhet

Av de jag skänker till så är det enbart Unicef som är med på listan (djur och natur är tydligen inte tillräckligt behjärtansvärt). Det känns som en bra organisation med tillräcklig räckvidd som bl.a. hjälper till med vaccinationer och att mildra hungersnöd.

Själv har jag tidigare alltid skänkt till Läkare utan gränser, men ska nog även börja skänka till organisationer som har mer fokus på utbildning och att motverka svält.

Barncancerfonden är för mig given och den enda som jag har en regelbunden donation till i större delen av mitt vuxna liv.
Sedan är det väl svårt att motivera varför man ska välja en före en annan eftersom vi alla har olika ryggsäckar och värderingar.
Att göra något är väl oftast bättre än att inte göra det i denna typen av sammanhang.
Oavsett slutdestination på slanten kommer den sannolikt göra gott i något sammanhang.

Men jag får villigt erkänna att jag hade noll koll på att det var avdragsgillt.

Tillbaka
Topp