• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skåningar HÖR UPP!! GTG på G...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
På tisdag den 2/7 kommer yours truly att intaga en öl eller två kanske 3 på det där lilla torget i Malmö. Troligen kommer jag att äta en bit också..
Någon som gör mig sällskap?
Nu kan ni inte skylla på taskig framförhållning och bortförklaringar som "semester" eller "ingen barnvakt" är ICKE godtagbara! Smit från semester idyllen eller ta med kidsen.. Blir inte allt för sent då jag har ett riktigt viktigt möte på förmiddagen efter. Så jag startar gärna tidigt..:)
Vi ses!
 
D

Deleted member 1265

Guest
Låter trevligt! Tyvärr bor jag för långt ifrån.
Iövrigt tycker jag faktiskt inte vi borde annonsera tid och plats där gtg utförs, finns ändå en risk att okända, oönskade människor kan dyka upp. Kanske är jag bara gammal o ärrad.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Låter trevligt! Tyvärr bor jag för långt ifrån.
Iövrigt tycker jag faktiskt inte vi borde annonsera tid och plats där gtg utförs, finns ändå en risk att okända, oönskade människor kan dyka upp. Kanske är jag bara gammal o ärrad.
Inte för att vara den som är den, men jag tror inte att jag kommer vara rädd i RicVin 's närhet. Han har en klocka stor nog att klubba ihjälp en säl med. :D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Låter trevligt! Tyvärr bor jag för långt ifrån.
Iövrigt tycker jag faktiskt inte vi borde annonsera tid och plats där gtg utförs, finns ändå en risk att okända, oönskade människor kan dyka upp. Kanske är jag bara gammal o ärrad.
Point taken.. Vi kan bestämma tid och plats via PM. Skurkarna lär ju knappast leta igenom hela Lilla Torg i jakten på oss. Vi kan ju koncentrera oss på drickandet på torget och smyga undan för att äta och klockfippla..?
 

Camo00

Patek
Låter bra, ska försöka lösa det trots kvällsarbetande hustru... Vill ju inte missa celebert besök och chansen att klämma på dunderklumpen! :)
 

JayJay

Rolex
Ähhh, va nojjiga ni är därnere....

Frågan är ju knappast ny... har för mig att du fick kritik för allt för öppet utannonserande på gamla TTT? Hur som helst så håller jag med om att man borde vara något mer subtil (i just det här fallet har det ju inte varit tokdetaljerat, men som princip). Några gånger tycker jag att inbjudningar till gtg:s har gränsat till ren brottsprovokation (straffbart :happyhappy: ).
 
Frågan är ju knappast ny... har för mig att du fick kritik för allt för öppet utannonserande på gamla TTT? Hur som helst så håller jag med om att man borde vara något mer subtil (i just det här fallet har det ju inte varit tokdetaljerat, men som princip). Några gånger tycker jag att inbjudningar till gtg:s har gränsat till ren brottsprovokation (straffbart :happyhappy: ).

Njaa, kritik och kritik, det är alltid några som tycker det är fel, MEN vi har nog haft ett 30tal GTG med mellan 20-40 personer som varit annonserade och aldrig haft några problem, men det behöver ju inte betyda att det inte kan hända något, MEN som sagt det är ju frivilligt att komma och på dessa så tar dom flesta inte med sig hela samlingar utan en eller två dinkor och OM man skulle vilja robba folk på klockor så kan man ju gå till valfri krog runt stureplan valfri dag i veckan och hitta ett gäng rollar att klippa....
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alla dessa GTG och så kan man inte vara med!!

Burkina Faso kanske inte är en optimal bosättningsplats i sammanhanget. Fast det kanske är bra på andra sätt? Bra väder? Obegränsad tillgång på bananer? Och den alltid lika trevliga gorillajakten i september. ;)
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Burkina Faso kanske inte är en optimal bosättningsplats i sammanhanget. Fast det kanske är bra på andra sätt? Bra väder? Obegränsad tillgång på bananer? Och den alltid lika trevliga gorillajakten i september. ;)

Vädret är kanon, tjejerna är underbara och bananerna är himmelska! Vad mer kan begära denke? :D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Undertecknad, daviden,ev Denke,Landshark,Kniven och Camo00 hittils.. Några fler??
 

Camo00

Patek
Så kass uppslutning som det brukar va här nere så har väl rånarna också svårt att komma loss från jobbet och fixa barnvak och avboka spinningen etc... :D
 
Topp