• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skön Rado!

Dubbes

Cartier
Var och fotade denna limiterade Rado R-One. Under nästa vecka kommer jag lägga upp lite bilder på Dubbes.
 

Bilagor

  • IMG_7423.JPG
    IMG_7423.JPG
    217 KB · Visningar: 595

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
-cheesus-fuckin-kreist vad ful o meningslös, vad är poängen med de stora glaset? ge reflektioner och vara känsligt i största allmänhet? :D
 

Dubbes

Cartier
Den är en riktigt svår modell, skönt udda. Den är kanske inte gjord för att alla ska älska den utan för att var unik.
Personligen tycker jag det är kul med klockor som är lite udda. Skulle kanske ha varit ett roligare urverk men man
kan inte få allt.
 
Dubbes skrev:
Den är en riktigt svår modell, skönt udda. Den är kanske inte gjord för att alla ska älska den utan för att var unik.
Personligen tycker jag det är kul med klockor som är lite udda. Skulle kanske ha varit ett roligare urverk men man
kan inte få allt.

Kika förbi Ur&Penn på vägen hem, där hittar du 'udda' klockor med liknande design :)
 
Topp