• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skön snubbe på Tradera

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
dabepesa.jpg


http://www.tradera.com/till-alla-trader ... _169646766

Nästan lite skrämmande att läsa vad folk fått för omdömen eller hur folk svarar när de får ett negativt omdöme och att folk "vågar" göra affär med dessa.

Anmälde denna till granskning pga otillåten försäljning utanför Tradera.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Tveksamt att alla klockor skulle vara kopior men att varje klocka heter "Över 100 klockor" kanske inte ser så seriöst ut. Att sedan skriva hela annonsen i versaler tycker i alla fall jag kan skrämma en ifrån att lägga ett bud. :)
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Varför lackar folk över en bump av en gammal tråd? Det var en underhållande tråd. Jag uppskattar att jag fick ta del av den.

Förstår om det skulle vara 15 bumpar på en kvart med ”haha” ”hoho” ”snygg klocka” och det skulle sannolikt vara nån som vill in på k&s som gör så.

Men är det verkligen så i det här fallet?
 

DrKlocka

Audemars
Varför lackar folk över en bump av en gammal tråd? Det var en underhållande tråd. Jag uppskattar att jag fick ta del av den.

Förstår om det skulle vara 15 bumpar på en kvart med ”haha” ”hoho” ”snygg klocka” och det skulle sannolikt vara nån som vill in på k&s som gör så.

Men är det verkligen så i det här fallet?
Undrar hur personen hittade tråden :D
 
Varför lackar folk över en bump av en gammal tråd? Det var en underhållande tråd. Jag uppskattar att jag fick ta del av den.

Förstår om det skulle vara 15 bumpar på en kvart med ”haha” ”hoho” ”snygg klocka” och det skulle sannolikt vara nån som vill in på k&s som gör så.

Men är det verkligen så i det här fallet?
Det är väl inget fel att bumpa en gammal tråd om tråden har någon substans och det finns ett värde i att aktualisera den. I det här fallet var det en tråd med inaktuella länkar och kommentaren var "haha". Personligen tycker jag varken tråden eller bumpen tillför något men har samtidigt svårt att bli upprörd.
 

Takuan

Omega
Varför lackar folk över en bump av en gammal tråd? Det var en underhållande tråd. Jag uppskattar att jag fick ta del av den.

Förstår om det skulle vara 15 bumpar på en kvart med ”haha” ”hoho” ”snygg klocka” och det skulle sannolikt vara nån som vill in på k&s som gör så.

Men är det verkligen så i det här fallet?

Det är väl ingen som direkt lackar? Men om folk börjar "necroposta" för att uppa sin postcount (vilket troligen är fallet när någon med 7 totala inlägg svarar med "ha ha ha" på en så gammal tråd) så eskalerar forum ganska fort. Dessutom är det ganska underhållande för att det är så genomskinligt, det är väl mer det vi pekar ut.
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Det är väl ingen som direkt lackar? Men om folk börjar "necroposta" för att uppa sin postcount (vilket troligen är fallet när någon med 7 totala inlägg svarar med "ha ha ha" på en så gammal tråd) så eskalerar forum ganska fort. Dessutom är det ganska underhållande för att det är så genomskinligt, det är väl mer det vi pekar ut.

Genomskinligt? Snubben bidrar lika mycket/lite som jag tycker jag...

https://klocksnack.se/search/7967110/
 
Topp