• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skönaste mest prisvärda isofrane / rubber strap HJÄLP

CLT

Rolex
Ja, det kanske kan vara ett alternativ. Jag har testat lite olika natos, men är lite sugen på omväxling och därför tänkte jag att gummi kanske är värt att testa. Jag tyckte Hirsch såg fina ut, men är dock osäker på hur de funkar på därav frågan.
Det absolut snyggaste du kan ha på en speedy om du inte kör länken är ett schysst läder. Gummi hör inte hemma på en speedy..
 

Luufy

Omega
2-Faktor
Det absolut snyggaste du kan ha på en speedy om du inte kör länken är ett schysst läder. Gummi hör inte hemma på en speedy..

Ja, det är nog som jag misstänkte att det finns en anledning till att det finns få bilder på speedy med gummi. Jag håller helt med om att vissa läderband är riktigt snygga på speedys.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja, det kanske kan vara ett alternativ. Jag har testat lite olika natos, men är lite sugen på omväxling och därför tänkte jag att gummi kanske är värt att testa. Jag tyckte Hirsch såg fina ut, men är dock osäker på hur de funkar på därav frågan.
Speedy=rymdklocka=läder eller velcro
Kolla gasgasbones.com
 
Topp