• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ska det vara så svårt?......

PCB

Audemars
har efter att varit helt iskall mot omega SMP,fått ett ett enormt sug efter en,:)
mest sugen är man efter en 226450,men kan kanske tänka sej andra ref. också
tänkte att detta blir ju plättlätt att hitta då,man sett mängder av ex tillsalu när man tyckte dom var o-nice.

kollat :ks ,ttt,chrono24,dreamwatches,ct-watches ,mfl men inte hittat någon lämplig kandidat där även säljaren också känts juste
naturligtvis även lagt in köpesannons här på KS ,men utan resultat

frågan är nu? ,,,har jag missat något ur-vattenhål därute?
någon som har tips ,eller rent av trycker på en ?

för inte ska det väl vara så svårt att klippa en SMP??
smp.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Underskatta inte blocket. Brukar komma upp en del billigt där men man måste vara på hugget för det ryker ofta lika snabbt.
 
  • Like
Reactions: PCB

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Finns ett gäng på Chrono24. Tycker däremot att du ska skaffa 2254 istället. Tror man tröttnar på quartzen..
 

PCB

Audemars
Finns ett gäng på Chrono24. Tycker däremot att du ska skaffa 2254 istället. Tror man tröttnar på quartzen..

jovisst finns det ett gäng 226450 på c24,,ett par är överprissatta sett till skicket
mailade en kandidat som ville ha 250euro i frakt:eek:
sen fanns det en fin i japan med ,men kändes sådär

2254 har jag ioförsej inte tittat efter då jag har en viss budget, och quarts hade passat min användning bra...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor

jovisst finns det ett gäng 226450 på c24,,ett par är överprissatta sett till skicket
mailade en kandidat som ville ha 250euro i frakt:eek:
sen fanns det en fin i japan med ,men kändes sådär

2254 har jag ioförsej inte tittat efter då jag har en viss budget, och quarts hade passat min användning bra...
Då återstår det helt enkelt att vänta. :)

Hoppas att du till slut hittar din klocka till ett pris som passar.

Edit: Varför blir mitt quoute så där? Ping @daviden :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Jag kan också tänka mig en 2264.50 eller 2254.50 men dyker fan aldrig upp något till ett rimligt pris när man väl har pengarna men så fort man gjort av med dom på annat så dyker alltid en upp och till bra pris också. PM om någon vill sälja.
 
  • Like
Reactions: PCB
Topp