Köp, du kommer må bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp, du kommer må bättre.
Ja.Frågan står ju i rubriken... ska jag köpa en Breitling? Är duktigt sugen på en Breitling Superocean II 42. Tycker den är riktigt snygg.
Är det ett vettigt ur? Ja/nej? Varför?
Vad bör det kosta, nytt kontra begagnat?
Köp min BreitlingPriset går att diskutera lite. Väldigt fint skick och riktigt snygg på gummit.
https://klocksnack.se/threads/breitling-colt-44-automatic-15.99325/
Det slumpade sig så att jag nu har köpt på mig lite Breitling, dock blev det inte Superocean II 42/44 utan annat. Lite oplanerat, men sånt är livet.
Hade jag kommit på det tidigare så hade det kanske blivit så. Är dock inte glad för gummiarmband.
Grattis! Riktigt bra gjort att gå ifrån "ska jag köpa en Breitling?" till att ha köpt två![]()
![]()
Bilder på godsakerna, som utlovat...
Tack.Grattis! Riktigt bra gjort att gå ifrån "ska jag köpa en Breitling?" till att ha köpt två![]()
Klart du skall om det är en sådan du vill haFrågan står ju i rubriken... ska jag köpa en Breitling? Är duktigt sugen på en Breitling Superocean II 42. Tycker den är riktigt snygg.
Frågan står ju i rubriken... ska jag köpa en Breitling? Är duktigt sugen på en Breitling Superocean II 42. Tycker den är riktigt snygg.
Se TS inlägg tre rader upp!Ja, du ska köpa en Breitling, om du är 100 % säker du vill ha en. Om du köper en Breitling, köp begagnad, du sparar en stor slant på det.
Har du kollat på Superocean Heritage II? Riktigt fin modell.
Hahaha, missade det helt!Se TS inlägg tre rader upp!![]()
Den var klart stilren, men verkar inte finnas med siffror? Är ju tyvärr en sucker för arabiska siffror på mina klockor, behöver inte vara bara siffror, men t.ex som en Seawolf.Ja, du ska köpa en Breitling, om du är 100 % säker du vill ha en. Om du köper en Breitling, köp begagnad, du sparar en stor slant på det.
Har du kollat på Superocean Heritage II? Riktigt fin modell.
De gör inte dem med siffror, tyvärr, men grattis till dina nya Breitlings!Den var klart stilren, men verkar inte finnas med siffror? Är ju tyvärr en sucker för arabiska siffror på mina klockor, behöver inte vara bara siffror, men t.ex som en Seawolf.
Tack. Är riktigt nöjd med märket.De gör inte dem med siffror, tyvärr, men grattis till dina nya Breitlings!![]()
Ha!
Snyggt![]()
![]()
Bilder på godsakerna, som utlovat...