Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det är konstigt att Rob E uppskattar en 16570 utan tillbehör till 53-55kFår så mycket bra hjälp här så vad tror ni om detta värdeintyg äkta?
Är klockan betald redan?
Ska ses så jag ska klämma på den också.Med allt skit som finns nu så hade jag aldrig köpt från blocket om jag inte hade kunnat klämma på den innan.
Om du nu hade fått klämma på den innan eller göra affären F2F, hade du själv kunnat avgöra om klockan är äkta eller ej?
Jaså? vad brukar de skriva för pris?Tycker det är konstigt att Rob E uppskattar en 16570 utan tillbehör till 53-55k
Ett mer korrekt marknadsvärde tänkte jag. Marknadsvärdet är ju snarare 43-45 om den är i bra skick!Jaså? vad brukar de skriva för pris?
Kontakta Rob E och dubbelkolla med värderingsintyget. Skicka en bild till de också.Får så mycket bra hjälp här så vad tror ni om detta värdeintyg äkta?
Men kommer du kunna avgöra om klockan är korrekt?Ska ses så jag ska klämma på den också.
Det där stämmer inte.Risken övergår inte till köparen förrän klockan är "avlämnad" dvs. när klockan når köparen.
Om inget annat har avtalats parterna sinsemellan.
Oavsett om intyget är äkta eller ej kan klockan vara en annan. Köp inte förutom från kända handlare/säljare med gott renommé om du inte kan dina grejer. Har du klämt på en 16570 förr? Jag har faktiskt inte det och skulle tveka på att köpa en från okänd säljare.Får så mycket bra hjälp här så vad tror ni om detta värdeintyg äkta?
Har du frågat Rob om det går bra?Tänkte att vi skulle ses hos Rob E när vi träffas så kan de säga sitt om klockan samt värdeintyget. Det borde väl vara det bästa?
NejHar du frågat Rob om det går bra?
Tror du får kolla om det detta är möjligt ens, jag vet att det varit en del prat om just detta och att det inte varit uppskattat av butiken.
Jag vill bara att de säger om intyget är äkta med klockan eller inte.. Det var ju nyligen de skapa intyget.Tror du får kolla om det detta är möjligt ens, jag vet att det varit en del prat om just detta och att det inte varit uppskattat av butiken.
Gör ett nytt intyg på plats i så fall.Jag vill bara att de säger om intyget är äkta med klockan eller inte.. Det var ju nyligen de skapa intyget.
Vad ska jag ha ett intyg till för?Gör ett nytt intyg på plats i så fall.
Gör ett nytt intyg på plats i så fall.
Jag vill bara att de säger om intyget är äkta med klockan eller inte.. Det var ju nyligen de skapa intyget.
Det finns oändligt med anledningar.Vad ska jag ha ett intyg till för?
Vad ska du ha intyget till?Vad ska jag ha ett intyg till för?
Ingen aning, varit väldigt spridda priser på det som utfärdar, du får nog ringa och fråga om du vill ha en aktuell siffra.Vad kostar ett nytt?