• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ska köpa en ROLEX Explorer II VIT - Värdeintyg från Rob E

Har för mig att rob E tar 1600kr för intyget. De hinner inte med att göra det på en dag. Så var läget för ca en månad sedan i alla fall.

Jag hade helt klart gjort ett nytt intyg. Inte betlat förens det stod klart att allt stod rätt till.

Hoppas allt går väl och lycka till!
Var i kontakt med Rob i den 17 augusti och fick du priset 1500 kr och 3-4 arbetsdagar.

Köpa en 16570 utan b/p för 44k på Blocket utan att kunna klockor? Jag köper inte ens klockor på Blocket, och jag kan klockor.

Nu vet jag inte om priset har skjutit sista veckorna? ;) Jag sålde en fullset och hyfsat nyligen servad 16570 från 2005 för den pengen i somras. Så jag tycker inte ens priset är särskilt bra för en normal utan speciell patina eller annat som drar uppåt.

Köp någon här på KS av en känd medlem, eller håll koll på luxury watches och de andra seriösa beghandlarna. Eller köp en av stor europeisk handlare med trusted checkout. Det är dussinklocka som är många i omlopp kontinuerligt. Det är mitt råd. :)

Köpa en 16570 utan b/p för 44k på Blocket utan att kunna klockor? Jag köper inte ens klockor på Blocket, och jag kan klockor.

Nu vet jag inte om priset har skjutit sista veckorna? ;) Jag sålde en fullset och hyfsat nyligen servad 16570 från 2005 för den pengen i somras. Så jag tycker inte ens priset är särskilt bra för en normal utan speciell patina eller annat som drar uppåt.

Köp någon här på KS av en känd medlem, eller håll koll på luxury watches och de andra seriösa beghandlarna. Eller köp en av stor europeisk handlare med trusted checkout. Det är dussinklocka som är många i omlopp kontinuerligt. Det är mitt råd. :)
Har du tips på en bra klocka för 44 som man kan lita på.

Går att lämna in klockan för check av servicebehov. Kommervinte ihåg vad det kostar men ca 1 tkr. Då öppnar de den iaf och checkar serienummer. Hade föredragit ett värderingsintyg dock då det som sagt är bra att ha för försäkringen. Ringa och fråga Kaplans om de skulle kunna göra en specialare och prioritera den. Troligen inte men man kan alltid förklara och fråga.

Bilagor

• intyg.jpg
    intyg.jpg
    128.9 KB · Visningar: 4
Tillbaka
Topp