• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ska man försöka ha en vit månad...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
utan och köra en enda ROLEX! SUCK, men det vore dumt och misslyckas, denna Omega Seamaster är inte så dum iaf kan jag tycka, köptes ny i början av år 2000 har jag för mig. Fast tänk, att vara utan någon av sina favoritklockor, det skulle nästan kännas som snudd på självplågeri!

Men tänka vad lustigt det är, denna Semaster med refnr: 2230.50 använde man dag som natt för tio-tolv år sedan, på den tiden var man inte så produkt styrd, utan använde och kombinera flera märken med varandra, Haha. Kan tyda på att man gott och blivit GUBBE kanske eller så har man bara blivit så jävla mycket tråkigare.

e948cdbf-b680-4bd7-b6b1-c24bb158e4cd_zps63fb2223.jpg


fd8c4abf-2e12-45a2-9457-add73b78b37b_zpsa736598f.jpg


7b587b51-73b8-4b99-855b-88d6bcd3bc51_zps9e9f8896.jpg


e6194ee1-678a-4cb7-852d-6b6074070248_zps0fd15622.jpg


c8731645-2300-4fb2-8adf-8392a90349fd_zps30222a56.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Jag antar att du kommer att kallsvettas om nätterna och skrika "Yåååhhtmaahster"?

;)
 

Maro

Audemars
Kör! Har du så mycket annat kul i lådan så är det ju gött om dom får röra lite på sig!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ta en Rolexfri månad, vetja. Sedan kommer helt säker ett sådant där skov du hade tidigare, då du handlar fyra (eller var det fem) Rolex på ett bräde. Blir skoj för oss andra att följa. Så om inte annat, gör det för oss! :D

A
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
I så fall är nog just den omegan ett mycket bra val.
För mig fyllde den platsen bra efter min yacht master.
Prova!
/j
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ta en Rolexfri månad, vetja. Sedan kommer helt säker ett sådant där skov du hade tidigare, då du handlar fyra (eller var det fem) Rolex på ett bräde. Blir skoj för oss andra att följa. Så om inte annat, gör det för oss! :D

A



Haha...den gången blir nog bara Once in a LifeTime!
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Den är fin den där! YM Light!:)

Om inte annat kommer du nog uppskatta dina klockor mer om du får sakna dom lite ibland:D
 

Fred72

Cartier
Inget fel på Omega, men livet blir bra mycket roligare med en Rolex på armen!!!
Förstår inte folk som sysslar med självplågeri, dieter m.m.
Njut av livet, imorgon kan det vara över.
//Freddan
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag säger kör! Blir desto roligare för dig att få upptäcka Rolex på nytt efter en månad.
Lås in dem i valvet under tiden, så att du inte ens har möjlighet att titta på dem! :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Gjorde misstaget att sälja min 16570 och lämna in min SD på rep/service samtidigt. Det resulterade i tomhet.

Olustkänslan kom krypande, la ut annonser på KS för att stilla mig, ville köpa någon skön beater. Fick inget napp så efter två-tre veckor gjorde jag kanske inte det mest genomtänkta...... Bara köpte en helt ny klocka. UTAN ATT ENS PROVAT DEN:banghead:... Den nya exp2an 216570 och kände direkt att den och jag inte kommer giftas. (Endast på grund av storleken)

Vad göra.... Jo ut med den på KS, redan någon dag efter inköp:( och genast leta annat....
Hittade vad jag nu ville ha...14060M. Kunde ju inte gå fel....

Fick dock tillbaka min SD lite snabbare än förväntat, men tror du det då gick att sluta sökandet efter en 14060M.......NOT! Så även en sån ankom. Testade dock bara den snabbt för att märka att det är en superskön klocka! Här borde ju allt vara åter till det normala, men det är nu man inser att detta med att gilla klockor, letandet, jagandet, är ett jäkla gift!


Så, ja, ta du en vit månad. Nu kan du kanske lyckas bättre än mig, du har ju en härlig samling att återgå till om du skulle avbryta, och inte hamna i likt den situation jag försatte mig i.....:angel:

Lycka till om du kör!




PS.... Jodå, nytt är ju givetvis bokat och skall hämtas på tisdag.... Sjukt va:D:confused::dead:
 
Topp