• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ska OT annonser kosta pengar? ( Rösta)

Ska OT annonser kosta?


  • Totala väljare
    91
  • Enkät stängd .

BadkarsPiraten

Vacheron
Nej...
Största felet sidor gör varesig det är Youtube eller KS, är att ta betalt av sina medlemmar.
Otroligt många stora sidor som gått under på grund utav det.
Största misstaget man kan göra.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Det forumägarna av KS verkligen har förstått är hur viktigt det är att låta det mesta vara öppet och tillgängligt med få begränsningar, endast riktlinjer..
Inte helt ovanligt att medlemmar påminner varandra om god ton och allmänt förnuft, vilket är ett tecken på att det faktiskt fungerar.
 

Galaxy

Rolex
Förstår ej detta problemet som verkar fått en uppsving på senaste tiden. För tillfället finns det en OT-annons på förstasidan, och det är en märkesväska, som jag tror många klocknördar som uppskattar kvalitet kan uppskatta. En OT-del på K&S känns meningslöst, då tycker jag hellre att man tar bort OT. Varför ens ha en egen del för att sälja någonting annat än klockor på KLOCKsnack? Nä, jag gillar det som det är nu :)
 

Simola

Omega
Tycker det är härligt att det är gratis att annonsera för alla. Däremot skulle det vara bra om man kunde filtrera på privata och företags annonser (som på tex. blocket),
/C
 

Kson

Patek
2-Faktor
Som många säger leder det antagligen till att köp och sälj begränsas. Tycker att denna tråd har haft sin gång :)

Tråd kan låsas.
 
Topp