• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skatteåterbäring

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Brände skattepengarna på en jäkligt vattentät götlaborsskorpa...
image.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Bra brännt, själv stoppar jag ner slantarna långt mer i byxorna:)
Illa vad mycket pengar jag lagt på klockor redan i år..
 

Urkul

Cartier
Skatteåterbäring är ju alltid trevligt, kanske räcker det till en GS......eller en bit på vägen i alla fall :D
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Det mesta går till framtida boende, men la såklart en liten, verkligen pytteliten, slant och köpte min första Kines. Hoppas den dyker upp innan sommaren är över!
3ab654_421de91876f54ddcb12aae53bc66ba2c.jpg_srz_790_330_85_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Alltid lika gött när de trillar in på kontot. Överfört till klockkontot lika snabbt som fjårtisen skjuter :p
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Fick 25k ungefär. Lutheranskt skolad som jag är blev det amortering på huset. Fan så trist man är egentligen. Blir ju aldrig lyxfällan den här vägen.
 

Bexa

Omega
Ah se där, nästan 2 tusen som smygit sig in på kontot. Taklagsfest ska ni ha och välkammad utter.
 
Topp