• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skicka klocka med popcorn som packchips?

Popcorn ok?

• Låter toppen vi är överens!

Röster: 24 68.6%
  • Bara om den är vegansk

Röster: 5 14.3%
  • Aldrig livet vad skulle MJ säga!?

Röster: 6 17.1%

• Totala väljare
    35
Först tyckte jag att det lät helt knasigt, men ju mer jag tänker på det desto mer övertygad blir jag om att det kanske inte är en så dum idé egentligen 🤔😂
Med tanke på folks ibland bristfälliga paketeringskunskaper så känns popcorn ändå som ett bra alternativ kan jag tycka 😅

Vi får det redan nu, då och då som förpackningsmaterial i försändelser till företaget. Extremt skräpigt men fyller sin funktion.

Beror väl på vem MJ är?
thriller-michael-jackson.gif

Ja varfor inte?

Miljovanligt ar ju inne och da maste ju popcorn sla plast med hastlangder.
Salange sjalva varan ligger i en skyddande forpackning sa inga smulor kan komma in sa skulle jag inte ha nagra problem med att fa ett popcornpackat paket.
Frigolitflarparna ar ett helvete att sopa upp och fa fatt i alla sma fnas som flyger runt...

Senast ändrad:
Så länge inget fett använts är det inga problem imo. Att unboxingen känns som ur en pizzakartong drar ned intrycket betänkligt för egen del även om klockan är oskadd.

Tillbaka
Topp