• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skillnaden mellan fattig och rik..

Ricrob

Patek
..var tydlig när leben hälsade på nyss och hämtade sin Bratte.. Där satt jag i tischa i min stökiga lya med min Citizen och bjöd på vatten, medan leben satt och hånlog i kostym med JLC Reservo och ny Breitling.. Jaja, vad är väl en bal på slotten..?

eoXTt4K.jpg


J3B3dL6.jpg
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Leben suktar nog efter att kunna sitta hemma med aqualand och kunna sörpla vatten varje dag. Men precis som du säger är det skillnad mellan fattiga och rika, vissa tvingas jobba ibland. Dock tycker jag att det är onödigt att salta hans (och många andras) sår med denna tråd.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Leben suktar nog efter att kunna sitta hemma med aqualand och kunna sörpla vatten varje dag. Men precis som du säger är det skillnad mellan fattiga och rika, vissa tvingas jobba ibland. Dock tycker jag att det är onödigt att salta hans (och många andras) sår med denna tråd.

Jag diggar ironin mannen...
 
D

Deleted member 1265

Guest
Förjäkligt!
Är det inte på tiden att vi klockintrsserade får stöd från staten?
-----det får inte vara en klassfråga att bära en klocka----
:pirate:;)
 

Nexus

Panerai
Förjäkligt!
Är det inte på tiden att vi klockintrsserade får stöd från staten?
-----det får inte vara en klassfråga att bära en klocka----
:pirate:;)
Lite lätt OT här från min sida, men jag är helt inne på samma spår som dig. Alla fattiga medborgare (i det här fallet borde gränsen går vid en inkomst på dryga millen efter skatt per år) som är kapabla att identifiera tre olika rolexmodeller på bild borde få statlig subventionering vid inköp.
 
  • Like
Reactions: Gio

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Här e man och handlar i några timmar så spårar tråden ut fullständigt :)

Kul att ses Ricrob ,om du bara får iväg din köttOris kan du få lägga bud på Aerospacen :)
 

Jens

Greedo
Aerospacen är en grym klocka, saknar min gamla varje dag.
Bara att gratta leben och beklaga sorgen Ricrob!

Jens
Ps. Jag är också en fattig figur, men jag brukar gå o drömma om att jag är Urinvånaren och då känns det genast bättre. Ds
 
Topp