• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skinn från Cheepo63

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Till Tag Heuer är det lite knepigare med armband. De kör mycket 19mm och som i det här fallet 21mm. Så vad gör man när en viss idé och tanke dykt upp i skallen som dessutom har speciella mått? Call Ghostbusters! Nej vars, cheepo63.
Efter klara direktiv och önskemål kastade hantverkaren ihop detta fina band. Bandet känns riktigt schyst och jag är väldigt nöjd!
3cW549s.jpg

5xbq6Fz.jpg

WqZrIbp.jpg
 

par

Patek
2-Faktor
Måste också säga att den här THn ser skit ut på org stålarmbandet. Blir ju en förvandling så fort det är borta. Trodde inte skillnaden skulle bli så extremt stor.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Måste också säga att den här THn ser skit ut på org stålarmbandet. Blir ju en förvandling så fort det är borta. Trodde inte skillnaden skulle bli så extremt stor.
Ja, det är en trevlig snygg kronograf som har ett namn som engagerar, ofta negativt. Jag tycker ditt ordval är väl starkt, jag håller inte med dig. Första generationen S/el kom 1987 och känns ganska tidstypisk och daterad i sin design, speciellt länken.
zp9G5O2.jpg

Sedan dess har minst fyra generationer kommit och idag måste jag säga att förutom att den är riktigt skön så är den riktigt snygg också. Jag tycker det är kul att det finns alternativ till oystern och som är unik och har hög igenkännings faktor.
J0ygXJo.jpg
 

par

Patek
2-Faktor
Ja, det är en trevlig snygg kronograf som har ett namn som engagerar, ofta negativt. Jag tycker ditt ordval är väl starkt, jag håller inte med dig. Första generationen S/el kom 1987 och känns ganska tidstypisk och daterad i sin design, speciellt länken.
zp9G5O2.jpg

Sedan dess har minst fyra generationer kommit och idag måste jag säga att förutom att den är riktigt skön så är den riktigt snygg också. Jag tycker det är kul att det finns alternativ till oystern och som är unik och har hög igenkännings faktor.
J0ygXJo.jpg

Okej, kanske tog i. Det jag menar är att deras länkar till modellserien inte är så snygga och det var tydligt hur snygg klockan var på rätt kombo. Grattis!
 
Topp