Laddar...
Delicate Vintage Barnebys

Säljes Skoblock 159kr styck inkl frakt! 45 och 46 inne igen!

Diskussion i 'Lifestyle Köp & Sälj' startad av Coffetoledo, 15 juli 2017.

1. Coffetoledo
    Trådstartare

Coffetoledo Rebel soldier

Från:
    Göteborg
    Har nu varit i studentlyan och hämtat dem allra sista paren!

Har lite skoblock över efter min utförsäljning och tänkte erbjuda medlemmarna här ett bättre pris en tid framöver tills lagret är helt slut alternativt tills jag sänker priset på hemsidan.

Storlekarna som finns är
    42 (Slut)
    43 (Flertal)
    44 (4 st kvar)
    45 (Flertal)
    46 (Flertal)

Notera att storlekarna är stora i storlek och vi rekommenderar att man går ner en storlek ifall man köper skoblock som är storlek 44 eller mindre, 45 och 46 är true to size.

Jag säljer därmed skoblock från skocare.se för priset 129 kr styck vid köp av fler än 2. Vid köp av 1 eller 2 par är priset 159 kr styck. Priset är inkluderat frakt.

Skicka ett PM till mig med storlek, antal och kontaktuppgifter inkl telefonnummer eller email för spårning.
    Betalning sker via swish eller banköverföring.

Vanlig leveranstid är 1-3 dagar men vi reserverar oss för längre tid med tanke på semestertider.

Begränsat antal så först till kvarn gäller! Den som betalar först får varorna, inte den som beställer först.

För bilder kolla länken:
    http://www.skocare.se/produkt/skoblock-i-cedertra/

Obs! Finns ett litet lager i studentlyan i Lund, som kommer säljas någon gång i början på september, därav att vissa storlekar är "Tillfälligt slut"

Retur: 14 dagar ångerrätt enligt distanslagen, köparen står för returfrakt.

Senast ändrad: 23 juli 2017 kl 12:54
    JLC, a.i, gnorf och 4 andra gillar detta.