• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Skor säljes 2* Rockport, Rockport c:a EUR 42,5 + 42

blackcoffee

Silver
2-Faktor
Pris
900
Returpolicy
En vecka, för detaljer se nedan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Pga osäkerhet kring min egen storlek även när jag provat skor så kommer här till försäljning tre par skor som helt enkelt är för små för mig. Jag har burit alla skor i ett par timmar och ett par kilometer, men skicket är ändå nära nytt på åtminstone de två första. Vid tveksamhet, ställ fler frågor, be om fler bilder eller räkna helt enkelt med att det finns mer defekter än du ser så minskar risken att du blir besviken.

Alla priser ovan är inklusive frakt till dig, förbetalt via Swish. Om något är fel eller jag har snedbeskrivit något så tar jag tillbaka dem utan kostnad för dig inom en vecka. Om du helt enkelt ångrar dig eller om du vill skicka åter dem av annat skäl utanför min kontroll så går också det inom den där veckan, men då vill jag att du står för fraktkostnaderna åt båda håll. Jag är en privatperson, inget företag.

Jag lägger bara en bild av varje par direkt i inläggstexten, men det finns fler bilder bifogade i inlägget längre ned.

Så skorna.

1. Myrqvist Orust (ej till salu just nu)
2. Rockport Marshall Cap Toe CH2443 (ej till salu just nu)
3. Rockport Oak Circle Slip On K58210, (ej till salu just nu)

Frågor? Du vet var min brevlåda bor. Det är lättare att pruta om du vill köpa mer än ett par. Byten går att föreslå, men cash är ju lättare speciellt om man vill kunna göra retur. :)

Bilagor

• boot1.JPG
    boot1.JPG
    193.7 KB · Visningar: 2
  • boot2.JPG
    boot2.JPG
    181 KB · Visningar: 2
  • boot3.JPG
    boot3.JPG
    180.5 KB · Visningar: 1
  • boot4.JPG
    boot4.JPG