• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Skräp! Förlåt. En potpurri av absolut nödvändiga barnleksaker.

St Maxime

KS Explorers Club
Pris
175
Returpolicy
No way in hell
Bilder Skickat
  1. Ja
Barnen samlar till nya saker - som deras far med största sannolikhet kommer att trampa på i vardagsrummet och skriker obefogat högt över - och hoppas då få in lite pengar här.

Rubbet säljes tillsammans så önskemål om att plocka ut eventuella ”godbitar” kan nog möta motstånd (framförallt från mig), men hindrar självklart ingen från att pröva.

Bäst skulle jag nog säga att de knappa hundra byggklossarna (från brio kanske?) är även om några säkert har fått agera ritblock. Kanske följt av matlagningsredskapen eller doktors-setet eller möjligtvis dockorna. Sämst torde nog ändå barnfilmerna var då det förvarats i barnens rum (tycker DVD-filmer lever ett farligt liv i vårt hem när förvaring sker i vuxet domän, så detta törs jag knappt tänka på).

Vad som är i vita lådan utöver småfigurer, reflexer etc låter jag vara osagt.

Överlag så skulle jag se föremålen som ”charmig beater snarare än NOS”.

Till den som höjer ett ögonbryn över annonsen närvaro så vill jag kort säga vad min far sa till mig: ”Alltid en balansgång att få ens barn att förstå värdet av pengar samtidigt som närmaste myrorna/stadsmission lockar oerhört....”

Så nu har jag gnällt färdigt och får väl ändå erkänna att barnen har haft roligt med sakerna.

Säljes F2F i Sthlm.

Tack KS!

5274CD97-3E63-4B84-A775-1C075A71958B.jpeg

7F1EC258-68D4-47BF-92B4-7F53C29D2CBC.jpeg

Tillbaka
Topp