• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Skrattemoji đŸ€Ł

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hur gÄr det med arbetet? SÄg att de andra trÄdarna var lÄst för svar. Skulle vara kul om den kom tillbaka i nÄgot format, kan verkligen sakna den emojin, varit pÄtagligt jobbigt de senaste mÄnaderna nÀr man velat anvÀnda den :( Bara de senaste minuterna har jag behövt den tvÄ gÄnger!

Eller om möjligt bara fÄ ett definitivt svar att den Àr borta 4eva?
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Det absolut bÀsta vore om den ÄterstÀlldes fullstÀndigt, inklusive enskilda reaktioner. Den var en del av kommunikationen mellan anvÀndarna och gamla trÄdar ser bitvis rÀtt konstiga ut nu nÀr det ser ut som att ett inlÀgg som fick 17 skrattreaktioner istÀllet ignorerades totalt. Det Àr nÀstan som att man trollar sitt eget forum ibland. Det pÄminner om en del episoder efter Musk tog över Twitter, Àven om det sÄklart inte Àr i nÀrheten av samma absurda nivÄ av ogenomtÀnkt impulsivitet.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
second that! I need it.. for.. stuff.. đŸ€ŒđŸ»
IMG_8355.gif

1691077542467.png
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Att ta bort 😂 för att nĂ„gon blir krĂ€nkt Ă€r som att inte tillĂ„ta vissa ord/meningar för att nĂ„gon blir krĂ€nkt

edit: hmmm, det pÄminner om nÄgot
nÄgot med censur men kan inte sÀtta fingret pÄ det
 
Senast Àndrad:

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Att ta bort 😂 för att nĂ„gon blir krĂ€nkt Ă€r som att inte tillĂ„ta vissa ord/meningar för att nĂ„gon blir krĂ€nkt

edit: hmmm, det pÄminner om nÄgot
nÄgot med censur men kan inte sÀtta fingret pÄ det
InstĂ€mmer, förstĂ„r att det inte gĂ„r att moderera allt eller svara pĂ„ alla PM som skickas nĂ€r folk "blir ledsna". Men det vore vĂ€l bĂ€ttre om man modererar vad folk skriver (ex. personliga pĂ„hopp, fördommar etc.) Ă€n reaktioner via emoji's? đŸ€·đŸ»â€â™‚ïž
 

Horologen

Cartier
Nu har ju detta vart en het potatis under ex antal mÄnader med krÀnkta mÀnniskor som tycker att sÄdant som skratt inte hör hemma hÀr mm. Och barnsliga mÀnniskor som jag som tycker att det kan vara ganska sÄ kul bÄde för att utrycka glÀdje och skratt samt för att sÄklart reagera pÄ endel annonser skrivna av torghandlare som hÀmtade frÄn snakeoil tiden..

Men till saken sÄ kan vi vÀl kanske ansöka om amnesti under nÀsta Ärs OWG iaf? Kanske en pixlad Batman som har det det trevligt eller en hederlig gul gubbe?

Greppar kanske efter grÀsstrÄn hÀr, men skam den som ger sig!

(Alternativt kanske ni eminenta forumÀgare kan peta in den i alla delar förutom köp och sÀlj om det nu ska var sÄ kÀnsligt med fria uttryck?)

#MakeKSHahaAgain
 

Vardek

Cartier
2-Faktor
Har tÀnkt pÄ detta mycket senaste tiden. Var mÄnga kommentarer som Àr genuint roliga som jag velat lÀgga den pÄ men inte kan. KÀnns lite trist.
 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Fick idag höra av en skolungdom att ”😂” numera betraktas som töntig eftersom den Ă€r nĂ„got förĂ€ldrar anvĂ€nder (gĂ€rna tre efter varandra). En boomer-grej. Blev rĂ„dd att anvĂ€nda 😆 eller 😄 istĂ€llet. Tja.. det finns ju smĂ„ nyanser.
TÀnkte detta kunde vara ett viktigt inlÀgg i debatten.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Fick idag höra av en skolungdom att ”😂” numera betraktas som töntig eftersom den Ă€r nĂ„got förĂ€ldrar anvĂ€nder (gĂ€rna tre efter varandra). En boomer-grej. Blev rĂ„dd att anvĂ€nda 😆 eller 😄 istĂ€llet. Tja.. det finns ju smĂ„ nyanser.
TÀnkte detta kunde vara ett viktigt inlÀgg i debatten.
IMG_6228.jpeg



KĂ€nner mig trĂ€ffad frĂ„n senaste konversationen med en förĂ€lder, min dotter bekrĂ€ftade med att jag dessutom Ă€r ”cörr” đŸ€š


On topic sÄ har ju Rolexpriserna justerats sÄ varför inte Äterinföra skrattemojin?
 
Topp