• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SKX-paket! (SKX009J, SKX007K + 10 st band)

Svävaren

Omega
Pris
6000
Returpolicy
En hederssak
Bilder Skickat
  1. Ja
Annonsen är avslutad och det som till slut såldes var de bägge klockorna plus länken.

Övriga tillbehör återkommer som ny annons i rätt forum under kommande veckor.

IMG_0834.jpg

Inledning - Ett paket med två välkända ikoner och i stort sett alla tillbehör som behövs för att njuta av ett par riktiga klassiker till klockor! Hör gärna av er om ni har några frågor, alt. önskar fler bilder.

SKX007K - Inköpt via forumet, sparsamt använd av mig och i mycket gott skick. Engelskt + spanskt datumhjul.

SKX009J - Inköpt via spansk återförsäljare, jag är första ägaren. Begynnande tecken på klädsam wabi-sabi avseende märken på vridring och några smärre repor på glaset, men ingenting jag har stört mig på vid daglig användning, snarare tvärtom. Engelskt + arabiskt datumhjul.

Tillhörande band, från vänster till höger(samtliga 22mm) -
+ Svart/grått bondnato av enklare modell, oanvänt.
+ Zuludiver Tropic, i gott skick
+ Standardlänk SKX, i gott skick.
+ Grönt canvas från Barton.
+ Svart "Elite silicone" från Barton, monterat på SKX007, nyskick.
+ Mörkblått "Elite silicone" från Barton, monterat på SKX009, nyskick.
+ Mörkblått Crafter Blue, passar utmärkt till den mörkblå tavlan på SKX009.
+ Standardgummi SKX, i gott skick.
+ Ljusbrunt läderband av enklare modell, oanvänt. Kan förmodligen mörkna med användning och utgöra ett mycket fint komplement till SKX009.
+ Zuludiver blått nato I använt men okej skick med slitningar i de hål som använts och märken där klockan suttit på bandet.

Obs - klockrullen på bilderna ingår ej utan tjänar enbart som bakgrund till fotona.

Prisförslag - Slänger ut kroken på 6 000 kr och avstår helst från delförsäljningar. Med tanke på mängden band och deras respektive styckpris så tror jag att det här är en bra affär för den som är sugen på att slå till och skaffa sig det kompletta paketet på en gång.

Mycket nöje, hojta till vid undran/om jag har glömt något!

IMG_0835.jpg
IMG_0836.jpg


Väl mött!

Hjärtligt tack till Klocksnack för ett utmärkt forum som vi alla har möjlighet att ta del av och bidra till.
 
Senast ändrad:
Topp