• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SKX007 mot Vintage Dykare el. SKX013

Golem

Omega
Pris
0
Returpolicy
.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Jag sitter på en SKX007 jag skulle vilja byta mot antingen en SKX013 (alt. annat modernt dykarur under 38mm) eller vintage dykarur med minst 200m vattenresistans (trycktestade klockor uppskattas men är ej nödvändigt, även quartzklockor är intressanta).

Klockan är i mycket gott skick bortsett från ett antal repor på bakstycket (se bilder). Har använt klockan vid fridykning på 5 meter och den har då hållit tätt och fungerat felfritt. Box, tags och papper finns kvar och inkluderas i priset. Klockan kommer på originalgummibandet som visas på bild.

Önskas referenser kan jag hänvisa till min sida på "shpock" där jag sålt och köpt ett antal klockor och alltid fått bra feedback från kunder. https://sv.shpock.com/u/WUWJxZWAZltCL3eH/

Bytesvärde: 1500kr
20180111_143749.jpg

20180111_143556.jpg
20180111_143110.jpg

Tackar KS för annonsplats.
 
Topp