• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SKX007 - prisbump 13/1

Rearden

Cartier
En krigsveteran behöver ett nytt krig att utkämpa.

Klockan som jag köpt här på forumet har varit med om mycket men precis som hjälten i slutet på en western är det dags för den att lämna tryggheten och gå vidare för nästa äventyr.

Klockan köptes av mig här i höstas och har sen dess: Dykt med rävhaj på Malapascua i Filippinerna (bildbevis borde gå att ordna..), seglat i vintersverige, åkt skidor i Åre samt vrakdykt i gamla WW2 skepp.. Det är alltså lite av en slagskämpe där det syns att den var med. Försökt ta bilder där man ser de skador som finns. Kockan fortar sig tyvärr ca 1,5min/dygn så sätter priset efter det.

1200kr ink det så gott som nya orginalgummit. Ingen retur.

Även intresserad av byten, automatdykare eller Aqualand - måste fixa lite hårdare tag, hemmasnickrade varianter är extra välkomna om de är stryk och vattentåliga. Hit me!

Klockan finns för F2F i Stockholm men bjussar på postfrakt om den ska nån annan stans i landet (vill du ha nått spexigare så får du stå för frakten)
IMG_6200.jpg
IMG_6203.jpg
IMG_6202.jpg
IMG_6201.jpg
 
Senast ändrad:
Topp