• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Skx007

Joper

Breitling
Letar beater till min far. Söker en Skx007 med länk (alla länkar bör följa med, för nu snackar vi handleder!) ;)

Hör av er med vad ni har!

/Johan Persson
 

Joper

Breitling
Att det går att köpa nytt vet far redan om! :) Söker som sagt en beg för runt 1000 lappen. Jag fick ge 800:- på nato när jag la ut köpes annons sist så det ska nog gå!
 

Jakob B

Omega
Jag beställde en SKX007 från länk ovan ett par dagar sedan för ca 1200:- Och en Super Oyster typ 2 länk av "wjean" på ebay för 600:-får se hur de blir med moms och tullavgift om jag blir tvungen att betala för det. Kan återkomma senare :)

Men att betala 1200-1500 för en splitterny SKX007 känns så bra det kan bli!

MVH
 

jazzman

Breitling
Hej, jeg har en skx009 blue pepsi med boks+1 ny gul læder rem og z22 seiko gummirem+ 1 brugt brun læder rem. 70 sekr + 100 til post ( 50 - boks ). hvis du vil se fotos send email.
Hilsen Søren
 

jazzman

Breitling
Hej onelund. du må godt købe den men prisen er 700sekr og ikke 70sekr.send email hvis du vil se fotos
Hilse Søren
 
Topp