• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SKX009 med wjean super oyster | Prisbump 16/11

mofo

Audemars
2-Faktor
Så, då kommer dagen jag aldrig trodde skulle komma, till salu är en SKX009 som kommer på ett wjean super oyster type II, länken är det bästa jag haft på klockan och jag har testat många, alla jag testat följer även med.

Klockan behöver ingen närmre presentation här, värt att veta är dock att denna modellen inte längre produceras så detta är nu din chans att lägga vantarna på en klassiker.
Klockan är inköpt av mig 2015 och var i rotation några månader, sen inhandlades det fler klockor som fått mer handledstid och denna blev tyvärr liggandes.
Boetten är i bra skick, några små hairlines, spännet på Wjeanlänken har lite mer hairlines efter deskdiving.
Jubileelänken användes enbart någon veckan, sen började jag testa andra band.
Det som ingår är följande
  • Standard Seiko jubileelänk
  • Mörkblått 3 ringars Momentum Hardcore Zulustrap (kortat och nött) från Royal Straps
  • Brunt lädernato från Royal Straps
  • Brunt Hirishläder
  • Svart NoName gummi
  • Seikobox och kudde som kom vid köp
  • 2x fat springbars
  • Extra länkbitar till båda länkarna
Allt detta är ditt för 3500:- 3000:-inklusive rekad frakt, jag paketerar väl.
Retur: Endast om något skulle vara galet med klockan.
Titta noga på bilderna de är en del av beskrivningen och fråga efter fler om det skulle behövas.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
300.jpg
996.jpg
998.jpg
9999.jpg


Betalning sker via Swish, klockan skickas efter mottagen betalning, inga undantag.
F2F i Skåne(Lund/Malmö) skulle kanske funka (Kan bli lite svårt då jag är föräldraledig för tillfället)
Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen när som helst.
Jag väljer även vem jag säljer till.
Tack KS för annonsplatsen
/mofo
 
Senast ändrad:
Topp