• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SKX009 (OHPF) mod & Omega etui (såld)

maxmol

Panerai
1) Först ut är denna SKX009 köpt här på forumet för (1800 kr) nu 1700kr . Tycker att den är riktigt trevlig men pga. sambon har den inte använts mer än två gånger. Lägger till beskrivningen och länken från tidigare annons. https://klocksnack.se/threads/summer-sale-victorinox-squale-seiko.9447/#post-164542

Moddad med nytt insert från Yobokies och nya visare från 10watches. Jubilee-länken är helborstad. En Seiko-mod som faktiskt fortfarande ser ut som en Seiko. Sänder med ett original Z22-gummi. 42mm exkl krona.

dIWum5J.jpg







Omega service etui. Köpt på tradera för 260 kr + (50kr) frakt. Kan bli din för 250 200 kr skickat. (har tagit emot en smäll som lämnat små märken som syns på bilden över Omega loggan). TRADED


XSfCbGS.jpg






Alla priser är ink frakt (allt skickat som brev förutom Seikon som kommer rek). Grejerna och jag finns i Uppsala där det är möjligt med en F2F affär med rabatt för fraktkostnaden. Självklart kan fler bilder skickat vid intresse. :)
 

albinh

Cartier
2-Faktor
Och där missade jag Chateaun en gång till, den som köpte får gärna sälja den vidare till mig sen i den händelse att den måste gå vidare.
 

maxmol

Panerai
Bump!
Selektiv prissänkning
Omega - 200 kr
SOC - 200 kr
Cauny - 100 kr
Aftermarket Seiko band - 50 kr
Seiko mod fortfarande - 1800 kr
 

maxmol

Panerai
bump

Edit: Kan tänka mig byta Seikon mot något i samma prisklass och som passar på ett Tropic band. Så 20 mm i luggar och svart.:)
 
Topp