• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad SKX013 full set med Strapcode Super Oyster + läder

Pris
2500
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min SKX013 för att bekosta nästa inköp.

Klockan inhandlad ny från Long Island Watch i januari i år. Kvitto finns. Full set, som framgår av bilderna.

Bytte ut OEM jubileet mot en Super Oyster från Strapcode. Gillar den mer robusta länken. Har även ett läderband i vintage-stuk som jag kan slänga med för ett par hundralappar extra, om intresse finnes. Bandet är köpt från singular straps. Se bilderna.

Klockan går fin-fint, och allt linar upp som det ska, vilket annars kan vara ett problem med vissa SKX. Klockan går +3,9 sekunder / dygn, enligt mätningar med Toolwatch. Har badat många gånger med klockan, och den håller tätt.

Klockan finns i Lund. Gör gärna affär f2f. Köparen betalar eventuell frakt.
Har sålt tidigare via KS. Se mina referenser här.

1.jpeg
2.jpeg
3.jpeg
4.jpeg
22.jpeg
27652769_10155327458743549_577251421_o.jpg
27707778_10155329284318549_44756898_o.jpg

Tillbaka
Topp