• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SKX033 Pepsi i fint skick

Fujoor

Patek
2-Faktor
I mitt tycke, en av Seikos snyggaste dykare under 40 mm (mäter 39 mm). Är helt i originalskick och grymt tunn och lättburen för att vara en dykare. Köpt 97 och har endast haft en ägare innan mig som mer eller mindre bara förvarat den. Kommer på en av de bättre seikolänkar jag provat (provade flera innan jag hittade den här som både känns stabil och har en bra tyngd). Glas och bezel är i perfekt skick utan några repor. Fungerar väl och byter datum utan problem.

Ni som har letat på bukten vet att dessa sällan går att hitta i originalskick.

Pris: 2700 kr inklusive rek frakt
Retur om klockan skiljer sig från beskrivningen

IMG_0291.jpg
IMG_0024.jpg
IMG_0089.jpg
IMG_0005.jpg
IMG_0651.jpg
DSC_0148.jpg
 
Senast ändrad:
Topp