• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sky-Dweller i stål ref. 326934

Vittavlad Sky-Dweller 326934 eller vittavlad 116520?

• Sky-Dwellern, daytonan är tråkig i jämförelse, kul med något annorlunda!

Röster: 16 29.1%
  • Daytona såklart, en given klassiker!

Röster: 10 18.2%
  • Sky-Dweller i stål men den skall ha blå eller svart tavla!

Röster: 19 34.5%
  • Daytona, men det skall vara en vittavlad 116500

Röster: 10 18.2%

• Totala väljare
    55
SkyDwellern i stål gillar jag faktiskt mest i vitt (eller mer silver/vit metallic..). Vet att jag är i minoritet då 90% vill ha blå.... Rosén är galet snygg!!! Jag bjussar en bild från polarens rosé
45003E06-8F76-4A03-8961-7BE371E224E8.jpeg

SkyDwellern i stål gillar jag faktiskt mest i vitt (eller mer silver/vit metallic..). Vet att jag är i minoritet då 90% vill ha blå.... Rosén är galet snygg!!! Jag bjussar en bild från polarens rosé
45003E06-8F76-4A03-8961-7BE371E224E8.jpeg
Sky-Dweller i ädel är ju faktiskt sjukt bra, jag trodde till en början att stålversionen skulle vara ett trevligt alternativt men den är ju inte i närheten.

Någon som vet hur det ser ut med Rolex tilldelning till AD av Sky-dwellern? Får man räkna med ett par års väntetid eller är efterfrågan låg pga storleken?
Den är tuff. Nu står jag som nr 1 sedan släppet hos mindre AD, iof för den blå. Men nada.

Tavelbyte ej möjligt. Enligt AD.

Tillbaka
Topp