• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes SLASHADE PRISER 28/12 + , parfym (Penhaligon's), LV agenda, skor från Riccardo Bestetti

Randel

Cartier
Pris
250
Returpolicy
100% nöjd-garanti, om någon vara inte är enligt bilder eller beskrivning skickar du tillbaka, får pengarna tillbaka och jag står för returfrakten.
Bilder Skickat
  1. Ja
Då var det dags för lite garderobsrensning :) För referenser för storlekar är jag 182cm lång och väger 85 kg. Goodguy-tråd om mig finns med många referenser. Tack KS för annons-möjligheten!

Är jag totalt ute och cyklar med priserna så hojta. Kan tänka mig byten med parfym, Louis Vuitton-prylar, kläder från Dsquared2, Balmain eller Kenzo men är öppen för förslag så skicka PM 😊

FRAKT TILLKOMMER PÅ ALLA PRISER

/Kristian



Penhaligon's "Sartorial" 100ml. Köpt ny av mig och jag har tagit runt 10 sprut eller nåt sånt så i princip 98% kvar. Det är en helt fantastiskt doft, en riktigt klassiker enligt min mening men jag får den inte riktigt att funka för mig så jag låter den gå vidare. Inklusive box.
Nypris: runt 1.650:- om jag minns rätt.
Pris: 750:-



IMG_0198.JPG



Louis Vuitton liten agenda (14,5 * 10 centimeter) i kanvas i en sorts mellangrön färg (den är lite grönare än på bilden, där jag tycker färgen på bilden ser mer brun ut än grön). Köpt av annan person här inne för något år sedan. Man köper t.ex. en årskalender i papper, eller anteckningsblad eller annat och fyller dess "ring binder" med. Kan fixa en massa bilder på insidan av den osv. men slog i taket för max antal bilder i posten så kunde inte lägga till fler här...

Skick: 9/10
Pris: 550:-
Nypris: runt 4.000:- vad jag känner till.


IMG_0057.JPG











Riccardo Bestetti model "Maverick"
Ett par grymma, handgjorda skor i en MTO beställd av Spiga3 om jag minns rätt. De är i storlek 42, och eftersom de är för stora för mig låter jag dessa gå. Observera några märken och gångveck på bilderna, de är inte i perfekt nyskick. Ett ganska unikt tillfälle numera eftersom Riccardo tyvärr gick bort för några år sedan. Nypriset var nog över 12.500: tror jag. Jag säljer dessa för 1.500:- och då ingår Edward Green skoblock som är värda över tusen spänn. Helt fantastiska skor med smal fiddleback midja. Jag skulle översätta storleken till C&J UK 8-8,5 i t.ex. lästen 348. OBS: har hur mycket foton som helst på dem, men slog i taket för max antal foton i en inlägg så skicka PM för fler foton!


IMG_1455.JPG
 

Bilagor

  • IMG_0832.jpg
    IMG_0832.jpg
    361.9 KB · Visningar: 36
Senast ändrad:
Topp