• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forum software by XenForo™ © 2010-2018 XenForo Ltd. User deleted.

Vilken variant skulle du valt?

  • 1 - vit

  • 2 - orange

  • 3 - svart


Resultatet är endast synligt efter enkät.

engst

Cartier
1) Jag har röstat på matt svart. Tror det blir lyckat (och bättre än glansigt).

2) Vitt blir tvåa. Får godkänt.

3) OrangeOrange är jag för tillfället litet mätt på efter årets grundliga halloweenfirande och pyntande med barnen. Skulle behöva se den varianten i verkligheten. Men blir det inte som förväntat, så blir det ju perfekt nästa år på just halloween :D
 
  • Like
Reactions: :-)

Writer136

Panerai
De är ju inte asdyra att köpa band och cases så varför inte köpa några olika och testa.
Helorange var ju rätt coolt.
Svart och orange fungerar alltid.
Jag lägger in ett wildcard med att föreslå ett lila case. Kanske laborera med svarta band eller tvärtom :)
 
  • Like
Reactions: :-)

Writer136

Panerai
Kanske lite blankt men ett svart stålcase kan ju vara något. Vart rätt ballt med den röda.
Screenshot_20181107-085839.png
 
  • Like
Reactions: :-)

Flipper2

Rolex
Jag skulle satsa på den vita - fin sommarkombo.
Den oranga är superläcker... frågan är bara om man, som man, vågar bära den ute på stan :D
Den svarta... njae, lite för tråkig... sälj du den svarta bezeln och band och köp nåt av de andra två färger...

Möjligtvis kan du bara köpa orange band och kombinera det med den svarta bezeln...
 
  • Like
Reactions: :-)

Sorubim

Audemars
Vit funkar nog bäst, mycket pga att du har vit text, logga och ramlinje på tavlan. Det knyter ihop det snyggt. :artist:
 
  • Like
Reactions: :-)
Topp