• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smakråd alligatorband till nya Cartier Santos

Vilket band ska jag välja till min nya Cartier?

  • Svart alligator

    Röster: 41 68.3%
  • Grönt alligator

    Röster: 19 31.7%

  • Totala väljare
    60

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Hej,
Jag är i begrepp att skaffa den nya Cartier Santos och tänkte köpa till ett alligatorband. Men kan inte bestämma mig om det ska bil ett svart eller ett grönt. Svart är mer klassiskt kanske och det gröna sticker nog ut mer. Vad tycker ni?

Den kommer på länk samt ett blått band i kalvskinn.

blå.png



Svart alligator:
svart.png



Grönt Alligator:
grön.png
 

Oniel

Panerai
Röstade grönt men den gröna nyansen på bilden var inte jättesnygg. En mörkare grön (skogsgrön) hade varit bättre tror jag!
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Flickvännen röstade på grönt. Misstänker att om jag väljer grönt så kommer jag kanske inte få se röken av klockan:nailbiting:

Så svårt att välja... Gillar båda. Kanske blir det svart nu och ett grönt när sommaren börjar komma nästa år (om klockan fortf är kvar då vill säga:)).
 
Senast ändrad:

Marand

Cartier
2-Faktor
Instämmer med ovanstående. Ett snyggt marinblått alligatorband som plockar upp visarna. Kommer på håll upplevas som svart och vid närmre titt få klockan att poppa lite extra.
 

marw

Panerai
2-Faktor
Då du har ett blått i kalvskinn som är ett lite roligare band så skulle jag gå på svart. Inget fel alls på det gröna men som komplement till det du redan har så blir det svart. Eller köp bägge och var lite galen.
 

Mauritz

Rolex
Hej,
Jag är i begrepp att skaffa den nya Cartier Santos och tänkte köpa till ett alligatorband. Men kan inte bestämma mig om det ska bil ett svart eller ett grönt. Svart är mer klassiskt kanske och det gröna sticker nog ut mer. Vad tycker ni?

Den kommer på länk samt ett blått band i kalvskinn.

blå.png



Svart alligator:
svart.png



Grönt Alligator:
grön.png
Svart alla dagar i vecka, ser fram emot massa bilder efter köpet..
 
Topp