• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

smakråd patek

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Jag vet inte om folk baserar sitt tyckande från bilder på nätet eller om de faktiskt har provat klockorna. Enligt min mening är Nautilus den som slår högst tveklöst. Kan dessutom tycka att Aqaunaut är en riktigt tråkig klocka.

image.jpeg


image.jpeg
 
Har du fler bilder?
Helt klart en drömklocka...
Tog två med iPhone nyss den är jäkligt snygg kommer köra med den. Har egentligen tills imorgon att bestämma mig. Gillar aquanauten extremt också men såg att det kommit en ny sådan i rose guld så det får bli min nästa.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    73.8 KB · Visningar: 111
nautilus med länk har jag svårt för. Har haft en daytona rose oxo med brunt gummi. Gillar guld ibland :D men inte för mkt.

Men när det gäller klockor var detta det absolut svåraste valet jag gjort. Tycker båda är lika fina och sänder ut olika budskap. Båda budskapen e lika "sköna" också :D

det som i slutändan fick avgöra var priset nautilus e dyrare haha
 

Uffe62

Breitling
Du gjorde ditt val, är du fortfarande nöjd? Känner du att det var rätt val? Skulle nog sitta bra med några foton, tack i förväg :)
 
Topp