• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smakråd: Tudor kronograf 79260 el. 79280?

Vilken är schnyggast?


  • Totala väljare
    84

egbert

Panerai
Tack för alla åsikter, kommentarer och läckra bilder. Pollen ger tummen upp för den vita/silvriga tavlan vilket glädjer mig. Den är ju bara så läcker med den svarta ringen, och som McGyver påpekar så går det ju enkelt att byta bezel om man blir sugen på den i stål.

Återstår att hitta det perfekta exemplaret...

Råkar det vara någon som har en bild på en 791XX el. 792XX på läder, mocka el. nato? Något säger mig att den borde kunna bära även dessa kläder klanderfritt! :hungry:
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Går mot strömmen och säger 79280, jag är sucker på svarta tavlor och "reversed Panda"(eget uppfunnet ord?) är ju bara för läckert!:
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Råkar det vara någon som har en bild på en 791XX el. 792XX på läder, mocka el. nato? Något säger mig att den borde kunna bära även dessa kläder klanderfritt! :hungry:
Ett par bilder på 79270 på nato. Funkar hyfsat men tycker egentligen boetten är för hög för att passa på nato.

20140413_115118.jpg

20140413_115122.jpg
 
Topp