• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smulan!

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till Smulan utan några som helst problem. Eller ja, kanske att jag saknar själva klockan lite då... :) Goodguy!
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag har köpt en klocka av smulan. Mycket trevlig och smidig affär. Rekommenderas. Goodguy

Björn
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Sålt f2f till Smulan. Mycket angenämt. 100% smidig och trevlig. Kul att få träffa en utsvulten varg över påsken oxå.
 

Smulan

Rolex
Sålt f2f till Smulan. Mycket angenämt. 100% smidig och trevlig. Kul att få träffa en utsvulten varg över påsken oxå.

Lajka? Hon är ju världens snällaste!

lajka.jpg
 

martind

Breitling
Köpt klocka av Smulan. :glycine:Jättesmidig affär med snabba svar och leverans. Klockan var enligt beskrivning och som förväntat. :)
 

TheBear

Omega
2-Faktor
Har handlat zuluband av Smulan, snabb och smidig affär. Jag hade grejerna i brevlådan på mindre än 24 timmar. Rekommenderas 100%.
Tack, mycket nöjd med köpet!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en under 3k-kronorsklocka till herrn f2f! Mycket trevlig och smidig. 100% Good guy!
 
Senast ändrad:

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Har köpte en klocka av Smulan.
Klockan var helt enligt beskrivning och skickades snabbt.
Mycket nöjd med affären på alla sätt!
 
Topp