• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Snabb försäljning kan man säga Tack KS! Cartier Santos Galbeé med röd "spider dial" -90

deddas

Rolex
Pris
8000
Returpolicy
Nej, pengar ska in i annat.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Lite sorg men också lite välkommet då jag vill "ruska runt" lite i lådan.
Alltså en Santos med den klassiska 29×29mm storleken på ganska ovanlig länk. Klockan går lite knackigt, den tappar ca 1min/dag. Är alltså i behov av service. Därav priset. I sitter ett automatiskt ETA-verk med quick set för datum. Tavlan är, i mitt tycke, fantastisk och är även "sprucken". Säkerligen polerad. Passar mig just nu (17-18cm) men extra länkbit kommer med.
Bilder:
P_20200205_145751.jpg
P_20200205_145742.jpg
P_20200205_145738.jpg
P_20200205_145736.jpg
P_20200205_145733.jpg
P_20200204_154107.jpg

Retur: Nej, då pengarna ska in i annat.
Delbyten med pengar åt mitt håll skulle kunna funka, vid rätt objekt självklart
Pris: 8000kr OBRO
Frågor och övrigt tas som alltid via PM eller i lämplig tråd på KS.
Mvh
Deddas
 
Topp