• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

snabb GTG idag på NK/espressohouse

TKVF

Panerai
Sitter här hela dagen. Plugg och så. Kan även kolla på Jaeger-Lecoultre under pauserna.

Vem kommer?
 

TKVF

Panerai
Hur i helvete är det möjligt att plugga där? Bara tanken av allt ljud får mig att behöva läsa samma mening 342 gånger.
Det är teoriplugg för lastbil och buss. Inget man måste koncentrera sig 100 för. Men man måste läsa genom det och lära sig lite i alla fall. Mycket bilder är det också!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Det är teoriplugg för lastbil och buss. Inget man måste koncentrera sig 100 för. Men man måste läsa genom det och lära sig lite i alla fall. Mycket bilder är det också!


Jag kan inte ens kolla på en bild i en ostörd miljö utan att tappa koncentrationen. Troligtvis har det med min ålder att göra :D
 
D

Deleted member 1265

Guest
Misstänker att det är götet det syftas på! Jag var där i lördags, förvånad att klockbutiken inte var helt shut-down redan!?
 

TKVF

Panerai
Misstänker att det är götet det syftas på! Jag var där i lördags, förvånad att klockbutiken inte var helt shut-down redan!?
Det är intr många klockor som går nu. Gissningsvis är det en klocka per vecka som säljs. Finns ett gäng JLC kvar för det intresserade.
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Det är intr många klockor som går nu. Gissningsvis är det en klocka per vecka som säljs. Finns ett gäng JLC kvar för det intresserade.
Så här ser det ut nu!
Kk8sJMz.jpg

c2UkQxT.jpg
 
Topp