• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snabbis i Tallin (hämta dinka resereportage)

jabla

Sarlacc
Snabbis i Tallin och "det gick fort" för att citera dig @Aquaracer2 men mest imponerande är att du inte förlorade utan kom hem med en dinka. :D
Hursom, kul resereportage och tack för att du delar med dig.
 

Rolfen

Rolex
Kul läsning och gött att det gick bra. Dessutom kul att se att det är någon mer än jag som känner för det i Sverige "opopulära" märket Raymond Weil.
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Tack för fin berättelse! Jag har verkligen väntat på det, då hela upplägget var lite speciellt......:rolleyes: Det kunde blivit helkrokigt om "oturen" är framme

Kul att det gick riktigt bra och du kunde fixa hem rariteten. Grattis till @Sthlm-Nicklas också!
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Kul resa och vilken härligt skruvad klocka! Gillar även pengasmugglandet som garanterat översteg tillåten mängd pengar utan deklarering i tullen
 

JohnDoe

Rolex
Härligt reportage. Det här kuriruppdraget checkar snabbt av alla myndigheters varningssignaler på "tveksamma affärer", dvs gränsöverskridande transport av hyfsat höga kontantbelopp, hög skattefri kurirersättning, samt kurir överhuvudtaget osv. Tur vi på KS kan skilja på jobb och privatliv och vet att alla här bara är oskyldiga klockoholics som gör nästan vad som helst för att klämma på udda klocka. Eftersom KS får bra rating på google skulle jag nog ligga lågt med resandet ett tag om jag vore kuriren. Kan bli jobbiga upplevelser i tullen.
 
Topp