• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snacka om översitteri del2!!!!!

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Tack för att de flesta förstår mig. Hoppas att jag inte gjorde fel som postade fortsättningen av konversationen i den andra tråden,jag är ju redan uthängd så det borde inte spela någon roll. För alla vetgiriga så väger den faktiskt 158 gr ;-)

/Fredrik
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha, bra info!!

När (om) jag ska köpa en klocka i 160 000 kronors-klassen så vet jag att din väger 158 gram. Eller så skulle man kunna googla, eller kolla på AP:s hemsida?
 

orup

Omega
Fredrik!
Vad jag invänder mig i mot är när jag mejlar dig på Blocket och har en fråga och blir bemöt som en oseriös Seiko samlare. Du börjar med att kalla mig för mitt nicknamn och berätta att du vet att jag är intresserad av Seiko klockor och sedan frågar du är om jag verkligen är seriös köpare på en sådan dyr klocka som du vill sälja. Det är det som jag kallar för översitteri.Vad har mitt intresse av Seiko klockor med saken att göra? När jag säljer något så behandlar jag alla som eventuella köpare av objektet om frågorna är relevanta till objektet.
mvh Robert
 
Topp