• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snapchat

Widowmaker

Guld
2-Faktor
Tjabba. Jag har bojkottat facebook och nästan slutat med instagram, det jag använder är snapchat. Både för snabb och smidig bilddelning men även chattar snabbt med vänner..

Är det fler än jag som använder detta?

Tänkte, kan det finnas intresse att skaffa en KS grupp? Där man kan dela bilder i sin fantastiska eller mindre smickrande vardag med allt mellan himmel och jord. Eller ställa snabba frågor. Snapchat har tydligen gruppfunktion ganska roligt och trevligt. ?!

Detta kanske redan finns utanför min vetskap och jag står här och fammlar ensam i kylan.. haha.

Mvh

Mina barn är betydligt bättre på sociala media än vad jag är och de använder nästan uteslutande Snapchat så något bra måste det väl vara... :)

En möjlig nackdel är väl att saker inte sparas så man skall nog hålla säljerbjudanden borta därifrån...

Mina barn är betydligt bättre på sociala media än vad jag är och de använder nästan uteslutande Snapchat så något bra måste det väl vara... :)

En möjlig nackdel är väl att saker inte sparas så man skall nog hålla säljerbjudanden borta därifrån...

Haha. Nej men precis. Sälj är nog bäst att bara hålla här på ks eller andra medier. :D
Tänkte mest kul om man tillfälligt vill visa upp något kul eller plötsligt. Eller bara dela med sig av sin tillfälliga plats på ex. En klockbutik :)

Haha. Nej men precis. Sälj är nog bäst att bara hålla här på ks eller andra medier. :D
Tänkte mest kul om man tillfälligt vill visa upp något kul eller plötsligt. Eller bara dela med sig av sin tillfälliga plats på ex. En klockbutik :)
Använder nästan enbart snapchat ..
och som du skrev, så brukar jag o nåra vänner snapa lite klockbilder till varandra osv. liten kul grej

Stackars dagens ungdomar:
Först hade de Facebook tills mamma och pappa skaffade det.
Sen hade de Instagram tills mamma och pappa skaffade det.
Nu har de Snapchat och mamma och pappa har precis skaffat det.

Kommer aldrig skaffa Snap, det är för kidsen ;)

kan väl räknas till kidsen med mina 19 bast - och jag säger att ju fler KS-are på snapchat dest bättre är det ;)

Stackars dagens ungdomar:
Först hade de Facebook tills mamma och pappa skaffade det.
Sen hade de Instagram tills mamma och pappa skaffade det.
Nu har de Snapchat och mamma och pappa har precis skaffat det.

Kommer aldrig skaffa Snap, det är för kidsen ;)

Äsch jag har stämplat in på 29år och jag tycker snap är smidigast. Delar bilder såväl sambo, som mor och far :D

Tillbaka
Topp