• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snoddas_kopia

klockodile

Dundee
2-Faktor
Har inte köpt eller sålt något till herrn. Men vill ändå ge en eloge för ett grymt subtilt roligt användarnamn. Svullo lever än!! (För jag antar det kommer från en av hans berömda stadsvandringar?) Sorry för spam...
 
Jag köpte just min första KS-klocka av denne man. Han var snabb att svara på frågor och paketet skickades utan dröjsmål. Allt anlände i utmärkt skick, precis enligt beskrivning. Good Guy tvivelsutan.
 
Har köpt en Steinhart ocean one av snoddas. Jag är helnöjd med affären, snabb kommunikation och skickades omgående.
Rekommenderar denna GG
 
D

Deleted member 9323

Guest
Köpte en Hamilton-klocka av Snoddas. Snabb och enkel affär. Snabb leverans och stämde mycket väl med beskrivning. Rekommenderas.
 

Weberg

Audemars
Sålde en vintagedykare i mellanprisklassen till herrn som jag upplever vara både trevlig och seriös. Gör gärna affär igen och önskar lycka till med nya kärleken! ;)
Mvh Weberg
 
Topp