• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Snorfin Vintage Eterna

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Byter gärna till mig ett schysst nyckelband, och/eller klockförvaring i form av winder (gärna för 2 eller flera) med separata platser för ytterligare ur, eller klocklåda och winder separat, och/eller 9315 länk, och/eller 20 mm ljust camonato (grå-vitt), i bruksskick, och/eller eller kanske något helt annat kul, pengar upp el. ner beroende på byte.

Har även lite annat till salu här... https://klocksnack.se/threads/3x-vi...nsert-passande-16718-16713-16700-16760.49663/


Grym Eterna "Calatrava-style" med den fina kalibern 852, från ca 46/-47. Ca 36 mm i diameter exkl. krona. Kommer på begagnat svart vintageläder i bruksskick med Eternamärkt spänne. Genomgången/servad av tidigare ägare, som lämnade garanti på det. Fungerar och håller tiden mycket bra inom COSC. Skarp boett och magisk matt patinerad tavla med fräna visare och plexi med fin kupning. Klockan gör sig inte rättvis på mina bilder, men gör ett försök för att visa på magin mellan tavla, visare, plexi och boett...

Önskar 6k + valfri frakt
















Mer bilder och info skickas gärna på begäran. Jag och varan finns i Stockholm. Först till kvarn gäller som vanligt, och referenser finns bl.a. här https://klocksnack.se/threads/theargonaut.10238/! Priset går naturligtvis att diskutera något, om du är trevlig, smidig och snabb. Mejla bud, frågor, synpunkter på objekt eller säljare, förolämpningar mm., eller släng iväg ett PM.

Returpolicy: Ingen retur om affären görs upp f2f. Vid frakt; Full returrätt inom 24 timmar efter mottagande, om skicket väsentligen inte skulle överstämma med beskrivningen och bilderna, eller om varan skulle vara finare än vad som beskrivits ;) Varan ska vara i exakt samma skick som när den mottogs, och skickas endast tillbaka med försäkrad frakt, som jag då naturligtvis står för.

Reserverar mig för eventuella felskrivningar, samt förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.

Tack för möjligheten att annonsera, och tack på förhand, eventuella köpare/bytare!
 
Senast ändrad:
Topp