• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snygg och bra löparklocka till tjej? tips?

MrJohn

Basic
Hej!
Min fru fyller jämt och önskar sig sin första löparklocka.
Har någon här något tips på en bra modell som är snygg på en tjejs/kvinnas arm men ändå en riktigt bra löparklocka?
Jag kan tycka att manliga rejäla klockor är snygga på tjejer och skulle ju kunna köpa en Fenix 5 (som jag vill ha och då kan låna) men jag tror att hon skulle önska en klocka som är lite mer kvinnlig än min gamla Suunto.

Tips?
Mvh John

Spana in Garmin forerunner 235 i turkos färg :) tunn är den, sitter bra på damhandleder

Polar M200
1B3D2201-2370-4E21-AC73-CA9177181F3C.jpeg

Ska hon bara ha den när hon springer eller ska hon även ha den till vardags?
Vad är viktigast? Form eller användarvänlighet och funktion?

Ska hon bara ha den när hon springer eller ska hon även ha den till vardags?
Vad är viktigast? Form eller användarvänlighet och funktion?

Tack för slla svar!
Hon kommer bara ha den när hon springer och tränar generellt så vardagsklocka är mindre intressant. Det är mer att hon inte har sett så många tränings/löparklockor och tror att alla är lika fula som min 5 år gamla Sujnto :) Vore kul att överraska med något hon tycker ser hyggligt bra ut.

Tillbaka
Topp